CreepyShadow

Aika seko ja omituinen leffa. Benicio Del Torolta ja Deppiltä hienot roolisuoritukset.

DeppiFani

Olen katsonut elokuvan jo kahdesti, mutta en vieläkään löydä paljoa muuta hyvää kuin Deppin, jonka roolisuoritus on loistava. Ei ihan säväytä, mutta ihan katsottava kuitenkin. Löytyihän siitä myös hauskojakin kohtauksia, mutta luulen ettei kaikki ota niitä naurettavina, huumeista sekaisin kun ovat. 3 (-?) / 5

Kookosbanaani

No joo. Ihan kiva huumetrippi, mutta omiin odotuksiini nähden melkoinen pettymys. Gilliam onnistuu luomaan elokuvaansa omanlaisensa tunnelman, joka on pois tästä maailmasta. Huumesekoilu on silloin tällöin hauskaa menoa, mutta menee välillä liian överiksi. Kokonaisuutena Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa on liian yksipuolinen elokuva ja jatkuvaan kamojen vetämiseen ja sekoiluun kyllästyy lopulta. Depp ja Del Toro eivät ole rooleissaan kovinkaan vakuuttavia ja ovatkin uransa huonoimmissa rooleissa, sillä sekoilevaa narkkaria osaa luultavasti näytellä kuka vain. Mukana on myös liikaa outoja sivuhenkilöitä ja katsoja ei osaa päättää, mikä on totta ja mikä huumeiden luomaa illuusiota. Purevaa kritiikkiä sataa niskaan aika ajoin, mutta sanomaa ei oikein saada venytettyä kahden tunnin mittaiseksi.

Spuge

Huumori oli ihan hauskaa ja osittain toimivaa, mutta nyt kyllä jäi hieman pettynyt maku tästä elokuvasta. Niin kehuttu teos vaikka onkin osottautui omalla kohdallani vain "ihan hyväksi" komediaksi, ennakkoodotukset olivat aikamoiset. Elokuva, joka pyörii lähinnä Johnny Deppin karsisman varassa, ja toki muidenkin hyvien näyttelijöiden. Ekalla kerralla ei oikein iskenyt, katsoo jos sitten tulevaisuudessa.

Tappo

Seko mutta mielenkiintoinen, odotukset olivat kyllä hivenen korkeammat.

Tertsi

Käytännössä Deppin ja Del Toron suoritusten varaan laskeva huumesekoilu, joka ei kovin kummoisella juonirakenteella juhli. Viihdettä löytyy kuitenkin koko rahan(kaman) edestä. Busey murahtelee pikkuroolissa ja bongata voi myös hämis-Maguiren sekä maikkarin kierrätyskomediasta tutun Diazin. Vakavammin aihepiiriän käsettelevät pätkät puree meikäläiseen paremmin, mutta olihan tässäkin hetkensä.

wednesday

Itse en ole elokuvaa nähnyt, mutta näin offtopic, eikö tykin etusivulla ole virhe, sillä yle teemalta tulee tänään 22.45 Polanskin inho, eikä tämä elokuva.

_NoBody_

Turbulenz

Vminor

Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa
Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa arvosana 3,99

Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa (1998)

Alkuperäinen nimi: Fear and Loathing in Las Vegas

Komedia
1998
Terry Gilliam
Alex Cox, Hunter S. Thompson, Terry Gilliam, Tod Davies, Tony Grisoni
Benicio Del Toro, Cameron Diaz, Christina Ricci, Craig Bierko, Ellen Barkin, Johnny Depp, Michael Jeter, Tobey Maguire