Katsoin tämän kahdessa eri erässä pitäen välissä muutaman päivän tauon, sen verran pitkä dokumentti on kyseessä.

Molemmissa oli hyvät puolensa mutta itse pidin piirun verran viimeistä puoliskoa parempana, siinä tuli hyvin esille 60-luvun ajankuva joka toi mielenkiintoisen aspektin tähän henkilökuvaan Bob Dylanista.

En ole mikään Dylan-fani, useimmiten en edes pidä hänen lauluäänestään mutta on minulla silti muutama levy häneltä toivelistalla. Ja koska en ole fani, sain tästä jonkin verran irti, joskin dokumentti oli hyvin löysä eikä kunnon informaatiota saatu hänestä. Sen sijaan hyvän luonnekuvan hänestä sain. Tämän jos yhdistäisi siihen Don't Look Back-dokumentin Dylaniin niin saataisiin täydempi kuva siitä millainen mies on.

Tavallaan pidän siitä että tämä dokumentti ikään kuin vain hengailee, mutta itse odotan yleensä dokumentilta paljon faktoja ja siinä tämä ei oikein onnistunut. Jos tämä saa jonkun kuuntelemaan Dylania ja lukemaan hänen loistavia sanoituksiaan, on tämä onnistunut. Dokumenttina aika keskinkertainen mutta runsaasta materiaalista plussaa.

lällälää79

Pikli