JohnRambo

Koko ninja-genre on mulle vähän vieras, mutta tämä leffa ei kyllä pahemmin nostattanut kiinnostuksia jatkoon. Leffan ylityperään juoneen panostetaan aivan liikaa ja se on vielä hyvin lapsenomainen, kuten koko elokuvan yleissävykin. En ole koskaan ollut mikään fani tälle "täytyy kostaa senseini vuoksi"-skenaariolle ja tässäkin se kostautuu aika laimeana lopputuloksena.

Adkins ei vaan mielestäni toimi tällaisena pyhäkoulu-Karate Kidinä, kun häntä on nähty loistavissa pahisrooleissa Undisputedin ja Expendaplesien jatko-osissa. Taistelukohtaukset ovat kuitenkin kermaa ja se onkin leffan varsinainen suola. Koko leffan lempparini taisi olla se tappelu metrossa.

Mun makuuni tämä oli vain liian kesy, liian Holly-aasialainen ja liikaa fantasiaelementtejä sisältävä juonellinen kökkäre. Mutta toiminta toimii helvetin hyvin!

Tupolev79

Yllättävän hyvä toimintaleffa vaikka en mikään ninjafanaatikko olekaan. Sopivan väkivaltainen eikä tylsää hetkeä tullut. En silti näe itseäni katsomassa tätä uudestaan..

Bad Lieutenant

Ninja arvosana 2,79
2009
Isaac Florentine
Boaz Davidson, Michael Hurst, Zaki Rubenstein
Garrick Hagon, Mika Hijii, Scott Adkins, Todd Jensen, Togo Igawa, Tsuyoshi Ihara
englanti, japani