Braman

Toinen kirja päättyi melkein kesken lauseen, joten hiukan epävarmana lähdin katselemaan kirjasta väsättyä elokuvaa. Ensimmäinen Nälkäpeli ei vakuuttanut, enkä uskonut jatko-osankaan sitä tekevän.

Juu ei, ei toivoakaan. Sama kiireentuntu oli tässäkin leffassa. Ikään kuin oltaisiin menty pikavauhtia, sitten hidasteltu "romanttisissa" kohtauksissa ja taas vitosta silmään. Seurasin käsi poskella päätöntä ryntäilyä ja muovista näyttelyä.

En rehellisesti sanottuna ymmärrä tätä vouhkaamista Lawrencesta ja vielä vähemmän ymmärrän neidin Oscarin saamista.

Kirjakaan ei mikään mestariteos ollut, mutta jos näistä kahdesta pitää valita, mielummin luen kirjan.

ratisti

Alussa oli jopa jotain ajatusta. Sitten itse nälkäpelin aikana homma lässähtää kokonaan. Kummassakaan aivopuoliskossani ei syntynyt pienintäkään aktiivisuutta. En tosin kuulu kohderyhmään.

Lopputekstien lävähtäessä tunsin itseni varmasti yhtä petetyksi kuin Katniss konsanaan. Minun nälkäpelit loppuivat tähän.

Rahat takaisin!

Pummi666

Nälkäpeli: Vihan liekit
Nälkäpeli: Vihan liekit arvosana 3,15

Nälkäpeli: Vihan liekit (2013)

Alkuperäinen nimi: The Hunger Games: Catching Fire

2013
Francis Lawrence
Michael Arndt, Simon Beaufoy, Suzanne Collins
Donald Sutherland, Elizabeth Banks, Jeffrey Wright, Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson, Lenny Kravitz, Liam Hemsworth, Philip Seymour Hoffman, Sam Claflin, Stanley Tucci, Woody Harrelson