Juki

Upeita toimintakohtauksia ja hienoja stuntteja. Vähän oli vanhan toistoa, mutta se ei menoa haitannut. Tom Cruisen stuntit olivat hienoja ja herra tekee muutenkin todella hyvän suorituksen. Myös Ving Rhames, Simon Pegg ja Rebecca Fergusen tekevät hyvät suoritukset. Moottoripyörillä tapahtuva takaa-ajo oli yksi leffan hienoimmista. Omalla listallani tämä nousee sarjan toiseksi parhaaksi osaksi heti loistavan ykkösosan jälkeen. Loppu ei ollut ihan niin hyvä kuin odotin, joten siitä yksi miinuspiste.

Makke_95_

Mission Imbossible 5 jatkaa viihdytttävää toimintaelokuvasarjaa yhtä hyvällä tasolla kuin kaksi edellistäkin. Stuntteja, takaa-ajoja ja toimintaa on reilusti eikä parintunnin aikana tule hetkeksikään tylsää. Yksi parhaimmista toimintakohtauksista on kuvattu Marokkon kaduilla kun Ethan Hunt osallistuu takaa-ajoon sekä bemarin että moottoripyörän voimin. Mukavaa kun Ving Rhames oli tuotu takaisin, ja uutena kasvona Alec Baldwin oli siedettävin. Tom Cruisekin on pistänyt itsensä peliin, suoritettuaan suurimman osan omista stunteistaan. Erittäin viihdyttävä toimintapätkä.

Masu

Mission Impossible: Rogue Nation on Mission: Impossible - Ghost Protocolin jälkeen toinen Ethan Huntin ja hänen IMF-tiiminsä seikkailu, jonka olen nähnyt. En osaa oikein päättää, kumpi jatko-osista on toista parempi, sillä molemmissa onnistutaan luomaan niin jännitettä (tapahtumat Wienissä) kuin muutenkin näyttäviä kohtauksia peräkanaan. Pidän myös siitä kun näissä uudemmissa MI-leffoissa on ruvettu ottamaan tavaksi valita vähemmän tunnettuja skandinaavisia näyttelijöitä, sillä en uskonut Nyqvistin ja Edelmannin innoittavan tällaista trendiä edellisen osan jälkeen. Mitättömiä huomioita ehkä joillekin, mutta ei todellakaan ihan jokapäiväistä suuren mittaluokan toimintaelokuvissa. Äijäkerho Tompan ohella sisältää monia tunnustuksen arvoisia nimiä (Pegg, Renner, Rhames, Baldwin) eikä Cruise tunnu itsekään ikääntyvän tippaakaan. Pidin myös erityisesti Sean Harrisin pahiksesta. Sykähdyttävät takaa-ajot, positiivisesti yllättänyt Rebecca Ferguson tyypillisen kaksoisagentin roolissa ja eksoottiset kuvauskohteet antavat kokonaisuudelle tarvittavaa jytyä.

Pelimies

Hyvä oli. Sarjan 3. paras elokuva⭐️⭐️⭐️⭐️

stranger in this town

Toimii! Edellinen osa oli ehkä aavistuksen parempi. Rebecca Ferguson tulee olemaan iso tähti.

Also Starring

2015
Mission: Impossible 5
Christopher McQuarrie
Drew Pearce, Will Staples
Alec Baldwin, Jeremy Renner, Rebecca Ferguson, Sean Harris (I), Simon Pegg, Tom Cruise, Ving Rhames