Platoonin ohjaajan urheilumaailman kuvaus on mahdollisesti maailmankaikkeuden huonoin elokuva. Sen 156 minuuttiin mahtuu varttiminuutin verran kelvollista materiaalia - kohtauksessa, jossa pelaaja menettää silmänsä, hähhää, siitäs sait - mutta muuten se on aivan silkkaa karmeutta. Alkupäässä elokuvan kusipäisyys saavuttaa käsittämättömät mittasuhteet aina kenen tahansa pelaajan ollessa ruudulla, eli koko ajan. Myöhemmin elokuva vakavoituu, eikä sille sen jälkeen enää osaa edes vihastua. Siitä eteenpäin se vain masentaa.

Elokuvassa ei ole tarinaa what so v1tun ever, mutta se ei tee siitä huonoa. Tarinattomat elokuvat voivat olla hyviä tai jopa erinomaisia. Jopa urheilun maailmaan sijoittuvat. Any Given Sundayssa ei ole James Woodsin näyttelyä lukuunottamatta yhtäkään hyvää ominaisuutta, ja sitäkään ei voi laskea hyväksi ominaisuudeksi, koska James Woods on ruudulla sen verran, että jos räpäyttää silmiänsä, jää James Woods näkemättä.
Dialogi on karmeinta mitä on koskaan kuultu, musiikkipuoli on pahempaa kuin kymmenen kännistä hans zimmeriä, urheilu on silkkaa kuraa, ja kaikki hahmot ovat katsojaa kohti nostettuja kokovartalokeskisormia. Al Pacinon huutaminen viihdyttää sen yhden harmittoman hetken verran.

Tuntuu oudolta antaa jollein Oliverin tasoisen filmintekijän teokselle puolikas, mutta tämä todellakin voi olla tämän planeetan kurjin kuva.

Älä katso!

Minä päivänä tahansa
Minä päivänä tahansa arvosana 2,85

Minä päivänä tahansa (1999)

Alkuperäinen nimi: Any Given Sunday

Draama