Aldo

Yllätyin positiivisesti! Elokuva oli hyvin koskettava ja mielikuvituksella toteutettu. Sean Penn, sekä tuolloin vielä niin pieni Dakota Fanning tekivät loistavat näyttelijäsuoritukset rooleissaan. Kokonaisuus oli loistava ja monipuolinen, vaikka tapahtumat pyörivätkin koko ajan tylsässä oikeudenkäynti-maailmassa! :)

daiLy

Hieno ja koskettava elokuva. Sean Penn on loistava.

hehahi

Tämä oli todella rankka. Hyvin surullinen ja koskettava. Sean Penn veti uskomattoman hyvän roolisuorituksen. Muuten täydellinen paketti mutta lakijuttuja oli liikaa. Oltaisiin mielummin voitu keskittyä isä-tytär suhteeseen.

Japonen

Todella hyvä elokuva! Suosittelen kyllä, kaikille. Itsekään en yleensää tämmösistä niin "diggaa", mutta täm oli kyllä katselemisen arvoinen, ja kuuluu niin harvinaisuuksiin, että on varmasti parempi mitä enemmän katsoo. 5/5

pipzaa

Kaunis elokuva. Pisti kyllä itkemään. Juoni on niin erilainen kuin muissa elokuvissa, pisteet siitäkin. Näyttelijät onnistuivat rooleissaan ja heidät oli hyvin valittu.

eltsu

Draama
2001
Jessie Nelson
Jessie Nelson, Kristine Johnson
Dakota Fanning, Dianne Wiest, Laura Dern, Loretta Devine, Michelle Pfeiffer, Richard Schiff, Sean Penn