IsoVauva

Visuaalisesti komea ja näyttävä ja paikoin ajatuksiakin herättävä "kauhu" pätkä. Kauhua ei itseasiassa leffasta hirveästi minusta löytänyt, vaan leffa oli lähempänä psykologista trilleriä. Itse tarina oli mielestäni hiukan liian ennalta-arvattava, vaikka painostava tunnelma olikin koko keston läsnä. Pieniä rytmitysongelmia myös löytyi, sillä tarinaa olisi voinut hiukan tiivistää.

Pieni pettymys mainion Hereditaryn jälkeen, mutta kyllä tämä katsomisen arvoinen pätkä oli silti! Tällaiset kulttileffat ovat aina kiinnostavia ja leffa tapahtui kokonaan kirkkaasssa päivänvalossa, joka toi kauhuelementteihin oman harvoin nähdyn lisämausteensa! Tuskin tulen tätä kuitenkaan enää uudelleen katsomaan, sillä mitään kovin syvällistä tai mieleenpainuvaa matskua leffasta ei valitettavasti löytynyt.

vasara88

Muistuttaa aika paljon Hereditarya ja onkin samankaltainen hieno psykologinen kauhu leffa, jossa välillä silmille paiskotaan todella brutaalia matskua. Mukavaa ettei hihhulit kerrankaan palvo jeesusta tai saatanaa. Harmi vaan, kun nyt maailmalla luullaan, että juhannus on helvetin sairas juhla.

Bad Lieutenant

Karkkipussi