Anzalone

Onhan tämä klassikko musiikkivideoiden historiassa. En sen suuremmin ole koskaan ollut mikään popin ystävä, mutta Jacko on poikkeus.

Don Carmon

Klassikko video ja mahtava biisi. Jacksonin parhaita!

Dr.Horror

Olipa hieno nostalgia trippi tämän dvd:n katsominen. Hyvää kunnon oikeeta poppia ja asiallisia videoita 80-luvun hengessä.

Tuolla "triller" cd:llä oli tämä bonus dvd:nä.

Suosittelen.

Matalahiilihappoinen

Michael Jackson's Thriller on sekä hyvä kauhuelokuva että hyvä musiikkivideo. Thrillerin ensivaikutelma oli minulle hiukan huono: huono kuvanlaatu, kokemattomat näyttelijät, korni yleisvaikutelma, mutta kun jatkoin elokuvan katselua, Thriller vaikutti paljon paremmalta.

(HUOM! Seuraava osio sisältää juonipaljastuksia.)
Elokuvan alussa Michael ja hänen deittinsä päätyvät metsään, ja metsässä Michael muuttuu keltasilmäiseksi hirviöksi. Tämä paljastuu elokuvaksi. Sitten Michaelin deitti (eri henkilö tästä eteenpäin) poistuu leffasta, ja Michael seuraa. Vincent Pricen loistavan tunnelmallisen "räpin" tahdissa zombiet nousevat haudoistaan ja tanssivat Thriller-biisin zombie-Michaelin kanssa loppuun. Deitti pakenee autiotaloon ja joutuu piiritetyksi. Lopulta katsoja huomaa, että tämäKIN on lumetta, ja lopulta Michael vie deittinsä kotiin ja zombiet menevät takaisin hautoihinsa.
(Juonipaljastukset päättyvät tähän.)

Vaikka elokuva on lyhyt, vain 13 minuuttia, ja vaikuttaa ehkä hieman aikansa eläneeltä, Michael Jackson's Thriller on syystäkin maailman kuuluisin musiikkivideo. Se on osoitus, että hyvät musiikkivideot elävät ja että minkä tahansa genren elokuvaa ei tarvitse välttämättä tehdä edes kymmenminuuttiseksi. Hienoa viihdettä.

Paranoid

Ai tämäkin musavideopätkä Leffatykissä arvosteltavana.
Juu, muistan miten 80-luvulla tästä kohistiin mestariteoksena.
Ja onhan se sellainen lähes viimeistä piirtoa myöten.
Vaikuttava ja kekseliäs.

Neljä puol.

ShufflinMan

Biisi on mahtava ja video on legendaarinen.

albertfish

arkistomies