angakok

Aivan loistava ja varsinkin aivan loistavat näyttelijät. Parhaimpia musiikkielokuvia. Loistohuumoria ja -meininkiä. Piristää. Ja ROCKS!!

Cokada

Leffaan menneesäni kieltämättä ihmettelin, että mihin ihmeen ö-luokan leffaan minua taas raahataan. Hm, ehkä se ei ollutkaan ihan ö-luokan leffa..

Todellakin siis, leffahan on todella hyvä! Ihanaa vaihtelua katsoa brittikomedia, näyttelijät olivat ihania ja hahmot sitäkin ihanempia. Elokuvan idea on hyvä, ja toteutuskaan ei ole mistään puskasta vedetty. Ehkä hieman kuitenkin lyhentäisin elokuvaa, sisältöä kun kuitenkaan ei ollut niin paljoa pituuteen verrattuna, että puolisen tuntia olisi kivasti lähtenyt pois. Mutta toisaalta, ei tuo pituus millään tavalla pilannut elokuvaa eiei.

Elokuva siis oli hyvä. Todella hyvä. Suosittelen erittäin lämpimästi : )

DRUGS

Aaaivan loistava leffa. Yksi parhaimmista musiikkielokuvista mitä olen tähän mennessä nähnyt. Todella loistava fiilis ja musiikki on täydellistä. Huumorikin kolahti. Loistavaa!

Reservoir Dog

soundtrack pelastaa elokuvan, mutta oli kyllä muutenkin hyvä

bethie

Komedia,
2009
Richard Curtis
Richard Curtis
Bill Nighy, Chris O'Dowd, Emma Thompson, Gemma Arterton, Jack Davenport, January Jones, Katherine Parkinson, Kenneth Branagh, Nick Frost, Olegar Fedoro, Philip Seymour Hoffman, Rhys Darby, Rhys Ifans
Iso-Britannia, Saksa