Kay09

Ohjaaja ja näyttelijäkaarti lupailivat hyvää, ja vaikken päätähuimaavaa leffakokemusta odottanutkaan, niin petyin pahasti. Halusin kyllä pitää elokuvasta, mutta 1) en löytänyt siitä minkäänlaista punaista lankaa, 2) henkilöhahmot olivat äärimmäisen yksiulotteisia, 3) elokuva oli liian pitkä ja 4) monta kertaa nauramisen sijaan irvistelin ja toivoin, että jotkut kohtauksista olivat tarkoituksellisen huonoja ja ennalta-arvattavia, jotta koko elokuvan voisi tulkita jonkinlaisena parodiana.

Mutta musiikki oli mainiota, ja Philip Seymour Hoffman sekä Bill Nighy kirvoittivat muutamat hihitykset.

koala

Pidin elokuvan musiikista ja loppukohtauksesta.

Sen sijaan juoni oli melko tylsä ja henkilöhahmot jäivät harmittavan ohuiksi. Ei siis ehkä brittikomedian parhaimmistoa.

Rose

Sisältöön nähden aivan liian pitkä. Laatunäyttelijät, mutta hömelöt ja ohuet hahmot törmäilevät ja sekoilevat päämäärättömästi. Imelä ja epäuskottava loppukohtaus. Musa oli hyvää :)

Tupolev79

Kiva aihe ja hyvä näyttelijät mutta komediana ei toiminut ainakaan minulle. Omaan makuun tämä on tylsän puoleinen komedia josta löytyy tasan yksi hauska kohta. Pari kertaa on tullut tämä nähtyä ja se riittää..

aLammi

Komedia,
2009
Richard Curtis
Richard Curtis
Bill Nighy, Chris O'Dowd, Emma Thompson, Gemma Arterton, Jack Davenport, January Jones, Katherine Parkinson, Kenneth Branagh, Nick Frost, Olegar Fedoro, Philip Seymour Hoffman, Rhys Darby, Rhys Ifans
Iso-Britannia, Saksa