Jatko-osa Mechanicille, joka ei kuitenkaan jotenkin tunnu samalta jatkumolta. Ehkä olen vain turtunut siihen, että jokainen Stathamin leffa on melkein samaa kamaa vähän eri paketissa ja mietin tässä jotain muuta aiempaa leffaa. Tässä tapauksessa ei tosin haittaa, sillä meno on ykkösosaa kovempaa. Trooppiset maisemat ovat virkistävä lisä ja toimintakohtaukset viihdyttävät kekseliäisyydellään. Realistista melskettä on turha odottaa, sillä suhteellisen överiksi tämäkin on vedetty.

RevyFan

Varmasti viihdyttävää toimintaa riittävän hienoissa puitteissa. Juonessa ei ole paljoa miettimistä eikä haittaa menoa lainkaan. Statham hoitaa homman tutulla tyylillään, Jessica näyttää hyvältä muttei jää täysin koristeeksi. Naiskauneutta on hänen lisäkseenkin tarjolla. Michelle Yeoh ja Tommy Lee Jones jäävät vahvasti sivuosiin ja onhan heillä jo ikääkin. Murhissa on taas ideaa ja toiminta on tyylikästä katsottavaa. Olisi saanut olla pidempikin eikä häviä aiemmalle oikeastaan yhtään, pidin tästä ehkä hieman enemmän.

Gaz

2016
Mechanic 2
Dennis Gansel
Brian Pittman, Philip Shelby, Rachel Long, Tony Mosher
Jason Statham, Jessica Alba, Michelle Yeoh, Natalie Burn, Sam Hazeldine, Tommy Lee Jones
USA, Thaimaa, Ranska