Pakko-ostos kaikille Lordi-faneille.

Kaikkien suomalaisten pitäisi tähän mennessä jo tietää, mikä Lordi on. Lordi teki mahdottoman olemalla ensimmäinen suomalainen Euroviisuvoittaja. Tästä Lordin ura ponkaisi aikamoiseen nousuun. Keikkojen määrä moninkertaistui ja kesän Suomen keikkojen jälkeen alkoi suuri Euroopan kiertue, joka kantoi nimeä Bringing Back The Balls To Europe. Bringing Back The Balls To Stockholm on kiertueen ensimmäisenä iltana Tukholmassa kuvattu keikkataltiointi.

Kyseinen DVD ei ole bändin virallinen julkaisu vaan ruotsalaisen Live Zonen kuvaama ja julkaisema. Tämä näkyy DVD:ssä esim. valikoissa ja siinä ettei mikään muu kuin itse keikka ole DVD:llä Lordi-aiheista. Julkaisussa ei ole edes koko keikkaa sillä suurin osa biisien välisistä huutamisista ym. on leikattu pois. Myös kaksi kokonaista kappaletta on jäänyt pois (Biomechanic Man ja The Deadite Girls Gone Wild). Tämän takia lähtee puolikas tähti sillä monissa kohdissa leikkaukset ovat tökeröitä ja on aivan selvää, että niitä on tehty.

Keikka itse on mahtavuutta. Kaikki välttämättömät biisit kuten Would You Love A Monsterman ja Hard Rock Hallelujah veivataan kunnialla läpi, mutta mukaan mahtuu myös monia fanien suosikkeja ja vanhoja kunon klassikoita. Musiikki on parasta mitä on ja Lordin hirviömäinen ulkoasu räjäyttää tajunnan. Keikan aikana on moottorisahaa, räjähtäviä vauvanukkeja jne. Lordi-showta voisi kuvata yhdistelmänä KISSiä ja Alice Cooperia. Kaikki bändin jäsenet hoitavat hommansa: Mr. Lordi örisee juuri niin kuin pitää ja bändi soittaa hyvin. Joitain pieniä mokia esim. kitarsiti Amenilla käy, mutta ei se mitään.

Kokonaisuudessaan Bringing Back The Balls To Stockholm on pakko-ostos kaikille Lordi-faneille. Jos bändiä fanittaa niin aika tulee kulumaan hyvin tätä katsoessa. Paras tapa katsoa tämä on Lordi-karkkien kera. Julkaisu ei ehkä ole paras mahdollinen, mutta se kyllä kelpaa virallista Lordi-DVD:tä odotellessa...

Lordi-fani

Tenacious D: Maailman paras rokkibändi
Tenacious D: Maailman paras rokkibändi arvosana 3,66
Tenacious D: Maailman paras rokkibändi

Lordi: Bringing Back the Balls to Stockholm 06 - The Opening Night
Lordi: Bringing Back the Balls to Stockholm 06 - The Opening Night arvosana 3,50
Musiikki
2006