Juonen voi hyvin kiteyttää neljään sanaan: Salatut Elämät seksillä höystettynä.

Aloin katsomaan Levottomia epäilevin ajatuksin ja olin niissä oikeassa. Elokuvasta ei ole mitään ja parhaat hetket se tarjoaa seksin lomassa.

Elokuvan juonen voi hyvin kiteyttää neljään sanaan: Salatut Elämät seksillä höystettynä. Juuri tätä Levottomat tarjoaa, ihmissuhdekuvioita, kaikki panee toisiaan, puukotetaan selkään ja pillitetään, ihan kuin Salatut Elämät. Eli jos Salkkarit kiinnostaa niin Levottomat sopii sinulle kuin hanska käteen, mutta muista että se on Salkkarit seksillä höystettynä. Kun itseä ei Salkkarit kiinnosta niin elokuvakin jää taka-alalle, enkä toista kertaa tule katsomaan. Itse seksikohtaukset ovat pehmopornon puolella eli mitään rajua tulla näkemään. Kuitenkaan seksin takia ei kannata Levottomia katsoa, katso mieluummin Larry Clarkin Ken Park.

Levottomat menestyi ihan hyvin Suomessa ja jatko-osia on tulossa kahden kappaleen verran. Ketä kiinnostaa? En tiedä, kunhan mainitsin.

No, kyllä elokuvan yhden kerron voisi katsastaa, mutta lopulta katuu sitä. Levottomat on malliesimerkki millaiseksi Suomen elokuvateollisuus on mennyt – vessapönttöön.

Filmer

Draama
2000
Aku Louhimies
Aku Louhimies, Aleksi Bardy
Irina Björklund, Laura Malmivaara, Matleena Kuusniemi, Mikko Nousiainen, Petteri Summanen, Samuli Edelmann, Valtteri Roiha
Suomi
suomi