Beer Master

-Ihminen ei ole ihminen jos se ei usko mihinkään.
-Mä oon varmaan sitten apina.

Missään ei ole mitään järkeä, näyttelijät huonoja ja dialogi kelvotonta. Ei tästä nauttinut millään mittapuulla.

Joginen

Pehmopornoa ja ryyppäämistä jos siitä pitää niin varmasti leffasta nauttii, muuten se ei tarjoa mitään mielenkiintoista yksi huonoimmista suomileffoista mitä tullut nyt nähtyä eikä tämän pätkän perusteella ole tarvetta nähdä jatko-osia.

JohnRambo

Ryyppäämistä, naimista, itkemistä ja runkkaamista. Aku Louhimies teki tosiaan Levottomilla lähtemättömän jäljen kotimaiseen cinemaan. Nykyään vähintään joka toinen kotimainen leffa näyttää edes jollain tapaa inhorealistisen Louhimiesmäiseltä.

Levottomat esittelee meille kaartin hahmoja, joille kaikille löytyy vähintään kaksi kuvaavaa sanaa seuraavista; panomies, huora, itsekeskeinen, kusipää, nössö, naistenhakkaaja, alkoholisti. Edellä mainituissa sanoissa ei varsinaisesti ole mitään vikaa, jos niiden pohjalta osataan luoda mielenkiintoisia hahmoja. Siinä eivät tekijät ole onnistuneet.

Levottomat kuitenkin herättää tunteita, päällimmäisenä inhoa. Sekin on varmasti monille taiteilijoille tunnustus. En pystynyt yhteenkään leffan löyhämoraaliseen, ja huonosti näyteltyyn, hahmoon samaistumaan. Leffan pointtia ei korosteta, mutta se ei myöskään ole tarpeeksi absurdi tai monitulkintainen, jotta se jäisi kiinnostamaan. Se ei anna mitään.

Karvaisten kikkelien ja pimppien näyttäminen ei tee Aku sinusta hienoa eurooppalaista auteuria.

Agneror

Draama
2000
Aku Louhimies
Aku Louhimies, Aleksi Bardy
Irina Björklund, Laura Malmivaara, Matleena Kuusniemi, Mikko Nousiainen, Petteri Summanen, Samuli Edelmann, Valtteri Roiha
Suomi
suomi