RevyFan

Makuasioita, ohjaajan selvästi katselukelpoisin elokuva. Juoni ei tietenkään ole pääpiirteissään mikään yllätys jos on asiaan vähänkään perehtynyt. Se ei vähennä kiinnostavuutta ja tiettyä viihdyttävyyttä, olettaen että katsoja on tarpeeksi kieroutunut nauttiakseen. Näyttelyssäkään ei nyt haukkumista ole eikä olisi haitannut vaikka tytöt olisivat näytelleet kuinka paljon huonommin! Keanulla menee ehkä ylinäyttelyksi, toisaalta hänen hahmonsa on ehkä "lievähkössä" shokissa mikä selittää asiaa. Kuitenkin yksi elokuva lisää hyvään listaan, ei jää tämäkään keskitason alapuolelle. Elokuvassa oli mukavasti hieman sairasta huumoriakin. Ei äitisi kanssa katsottavaksi. Pidin joten tähtiä tulee. Harmittaa ainoastaan se etten nauttinut rasvaista ja sokerista ravintoa tätä katsoessani.

TheJim

Samaan aikaan todella hyvä ja v....mainen. Elokuvan nosti tunteet pintaan, joten kai tämä hyvä. Tulee kovasti mieleen elokuva Hard Candy.

Bad Lieutenant

Niksu_Naksu

Knock Knock
Knock Knock arvosana 2,65
Trilleri,
2015
Eli Roth
Eli Roth, Guillermo Amoedo, Nicolás López
Aaron Burns, Ana de Armas, Colleen Camp, Ignacia Allamand, Keanu Reeves, Lorenza Izzo