May_Force_Be_With_U

Toisen kerran katottu, ja oma mielipide jyrkkeni entisestään - yliarvostettua paskaa all the way.

Odotukset oli korkealla ennen katsomista, mutta elokuva oli pettymys. Silti ihan ok, puolivälin jälkeen alkoi haukotuttaa. Nicolas Cage vetää kenties heikoimman roolisuorituksensa pitkään aikaan ja muutenkin roolisuoritukset oli tasapaksua vääntämistä. Nauratti tasan 2 kertaa. Ja tää oli komedia...? Vaatii toisen katsomiskerran, ehdottomasti. Mutta ekalla kerralla suuri pettymys.

andylehtinen

Hauskin lause: Good work.. Ass... Kick. Lets.. Keep it.. That way..
Eipähän tuo loppujen lopuksi kovin kummoinen ollut.

Larno

Elokuva on sellaisella huumorilla varustettu, että onnistuu naurattamaan, mutta myös kuvottamaan. Olihan se hauskaa, että 8-vuotias tyttö ja nörtti märkäpuvussa hakkaavat isompiaan 6-0 turpaan, (Tai no oikeastaan pahikset pieksivät märkäpukunörtin sairaala kuntoon) mutta miksi sen on oltava niin raakaa ja iljettävää. Oikeasti ketään ei jätetty henkiin ja "supersankarit"kin tappoivat jokaisen pahiksen. Lisäksi onpa hauskaa kun isä ampuu tytöään vain "jotta et pelkäisi kun sinua uhataan aseella".Tyttö myös hakataan verille. Tosiaankin superi-leffa, joka on todellakin normaaleista superi-leffoista poikkeava. Muistuttaa hitusen parodiaa. Liekkö se tarkoituskin?
Näyttely sujuu kaikilta hyvin paitsi Red-Mistin näyttelijältä. Eikä itse Kick-Assin näyttelijäkään mikään loistava ole. Chloe Mortes suorittaa roolinsa upeasti ja Cage samalla vanhalla kaavallaan.
Toiminta on hienoa, mutta liian raakaa minun makuuni.
En pitänyt tästä leffasta kuin hetkittäin, mutten liikoja odottanutkaan.
"Show´s over motherfuckers" :D

Pez13

Eeppz tuossa sanoikin jo osan mielipiteestäni, tuon lisäksi minua jäi mietityttämään eräs asia, oliko elokuvan tarkoitus olla B-luokan komedia, "toimintaelokuva", hempeilevä rakkaustarina vai 15 sekunnin pornoelokuva.

En pitänyt, onneksi katsoin kaverin luona tämän enkä omista tätä.

Duck

Komedia,
2010
Matthew Vaughn
Jane Goldman, Mark Millar, Matthew Vaughn
Aaron Taylor-Johnson, Chloë Grace Moretz, Christopher Mintz-Plasse, Lyndsy Fonseca, Mark Strong, Nicolas Cage
USA, Iso-Britannia