Jude

You were supposed to bite her on the neck.

Fright Night II on niitä jatko-osia mitä ei ole tullut katsottua vaikka elokuvasarjan ensimmäinen osa olikin ihan vakuuttava suoritus. Nyt kun kaikenmaailman Twilightit ja True Bloodit ovat tuoneen tähän genreen uuden aallon, niin päätin mielenkiinnosta katsastaa Fright Nightin ainoan jatko-osan. Eikun krusifiksit ja pyhää vettä käden ulottuville ja vampyyreita tappamaan, old school style bitches! Kieltämättä odotukseni tätä jatko-osaa kohtaan eivät olleet suuret kun ohjaajana toimii Tommy Lee Wallace jonka töihin kuuluvat mm. sellaiset mestariteokset kuten Halloween III ja Vampires: Los Muertos. Olin kuitenkin ihan tyytyväinen lopputulokseen. Jos ensimmäisen osan soundtrack oli hyvä niin omalla tavallaan kakkososan soundtrack luo hienoa kasarifiilistä elokuvaan, ja yhtään yökohtausta ei oltu kuvattu ilman sumuefektejä, siitä propsit. Julie Carmenin rooli viettelevänä verenimijänä jää ehkä parhaiten mieleen, ja kyllä muukin näyttelijäkaarti tekee ihan ok suoritukset. Kaikenkaikkiaan Fright Night II on viihdyttävä jatko-osa joka menee hyvänä myöhäisillan kasariviihteenä.

albertfish

Komedia,
1988
Tommy Lee Wallace
Tim Metcalfe, Tommy Lee Wallace
Brian Thompson, Jon Gries, Julie Carmen, Roddy McDowall, Traci Lind, William Ragsdale