IsoVauva

Ihan hauska ja omaperäinen satiirikomedia! Nauroin leffan vitseille useamman kerran ääneen varsinkin alkupuolella. Lopussa homma valahti vähän enemmän draaman puolelle ja minusta leffan vakavammat kohtaukset eivät muutenkaan toimineet ihan toivotulla tavalla. Komedian ja vakavan draaman yhdistäminen on aina vaikeaa, koska yleensä toinen elementti syö toisen tehoa ja niin kävi vähän tässäkin.

Pääosan skidi on roolissa loistava ja onneksi, koska leffa lepää vahvasti hänen harteillaan. Itse ohjaaja Taika Waititi mielikuvitus-Hitlerinä oli myös mainio! Muut hahmot jäivät valitettavasti hieman yksipuolisiksi lukuunottamatta piileskelevää teinityttöä.

Huvittava ja mielikuvituksellinen leffa, mutta en kyllä tätä enää uudestaan tule katsomaan. Ihan niin paljon ei leffa kuitenkaan minua onnistunut naurattamaan ja komedian täytyy olla loistava, että sillä on uusintakatseluarvoa minun silmissäni.

batzmo

Komedia,
2019
Taika Waititi
Christine Leunens, Taika Waititi
Alfie Allen, Rebel Wilson, Roman Griffin Davis, Sam Rockwell, Scarlett Johansson, Stephen Merchant, Taika Waititi, Thomasin McKenzie
Saksa, USA