Kuvaus on hillittyä ja tyylikästä. Hyvän draaman, sekä Woody Allenin elokuvien ystäville.

Woody Allenin ensimmäisiin draamoihin lukeutuva Interiors kertoo tarinan rannalla asuvasta perheestä - johon kuuluu vanhemmat, kolme sisarusta sekä näiden miesystävät - jonka yhteiseloon tulee särö, kun perheen isä haluaa etäisyyttä, avioeron ja on löytänyt vierelleen toisen naisen. Tämä johtaa perheen äidin itsemurhayritykseen, joka saa sisarukset pois tolaltaan. Isän uusi naisystävä ei ole perheeseen kovin tervetullut, ei ainakaan nuorimman siskoksen Joeyn mielestä. Interiors on siis teemaltaan melko lailla Hannah ja sisaret-elokuvan kaltainen.

Elokuva eroaa Allenin tulevista draamoista mm. siinä, että häntä ei näy valkokankaalla eikä elokuvassa ole lainkaan musiikkia, yhtä kohtausta lukuuottamatta. Kuvaus on hillittyä ja tyylikästä ja otokset pidempiä kuin mihin on Allenin myöhemmissä elokuvissa totuttu. Näyttelijät tekevät hyvää työtä keulahahmonaan Allenin luottomuusa Keaton ja tarina - vaikkakin etenee hitaasti - on ajatuksia ja tunteita herättävä. Suosittelen hyvän draaman, sekä Woody Allenin elokuvien ystäville.

nimimerkki: IdigN1

Tähtääjä, 36 arvostelua