Jaahans, tällekin Sekoboltsille on saapunut "kohufilmi" Hymypoika. Leffasta olen kuullut paljon pahaa, mutta myös hyvää. Leffa markkinoi itseään aika hyvin viime vuonna. Hymypojasta kaikki puhui. Turhaa jäkätystä, tämä leffahan on surkea.

Yksi kaveriporukan kavereista (Taavi) saa isohkon perinnön. Pojan vanhempien kohtalo on hänelle itselleen vielä hämärän peitossa. Tunnevammaiseksi jäänyt Taavin järjestämissä bileissä kaverit saavat idean. "Kuvataas kaikki panomme videolle" kuului idea. Säännötkin saatiin kasaan. Tämän jälkeen kaikki meneekin p*rseelleen. Osa porukasta huomaa, että eihän sitä pesää noin vain saada. Joku on vielä neitsyt, joku taas niin epätoivoinen että yrittää saada rasiaa raiskaamalla. Yhdellä sentään menee hyvin.

Leffa yrittää olla liikaa ajatuksia herättävä, mikä ärsytti minua suuresti. En tiennyt pitäisikö itkeä vai nauraa. Leffa alkoi kepeästi, mutta muuttui tummasävyisemmäksi loppua kohden.

Vuoden 2003 säälittävimpiä virityksiä. Juoni on ponneton, näyttelijät hukkuvat harmaaseen massaan. Puoli tähteä täytyy antaa Taavin komiasta Mersusta :). Leffasa ei sitten mitään muuta hyvää löydy. Dialogi on kakkaa, ohjaaja yrittää liikaa Ameriikkojen malliin. Soundtrack oli myös huono. Ai niin, leffakin oli huono. Tästä leffasta jäi **skanmaku suuhun, kiertäkää kaukaa. Teitä on varoitettu

nimimerkki: Screwball

Draama
2003
Jukka-Pekka Siili
Jaajo Linnonmaa, Jukka Vieno
Evi Suppala, Jarkko Niemi, Jenni Banerjee, Jussi Nikkilä, Laura Malmivaara, Mervi Takatalo, Reino Nordin, Ville Kivelä, Ville Virtanen
Suomi
suomi