Addeh

Hyvä sydämminen lastenelokuva, josta kuitenkin puuttuu se jokin. Tarina olisi vaatinut kyllä vielä hiomista, mutta kyllä tämä viihdyttää pariksi tunniksi, mutta siihen se sitten jääkin.

Anzalone

Ihan hauska raina. Ei kuitenkaan mikään merkittävä huipputeos.

Siitä harvinainen lastenleffa, että tämä oli hyvä vielä nytkin eikä vain silloin lapsena. Nyt tosin minua ärsytti Dustin Hoffman joka ei nyt kyllä oikein vakuuttanut minua. Ja leffan kesto oli aivan liian pitkä, helposti olisi voinut ainakin puoli tuntia napsaista pois. Mielenkiintoinen versio Peter Panista. Näin aikuisen silmin katsottuna leffa oli aavistuksen erilainen kuin lapsena, mutta lopun taistelu merirosvolaivalla ilahdutti minua edelleenkin. Kummallista kyllä, tämä tuntui edelleen taianomaiselta ja se lämmitti suuresti. Hassu yksityiskohta oli se, miten Smee-hahmoa varten oli löydetty hyvin samannäköinen näyttelijä kuin mitä oli siinä Disneyn piirretyssä. Niin ja kerrankin kukaan lapsinäyttelijöistä ei ärsyttänyt.

Kivilärvi

Lapsena tästä pidin, mutta vanhemmalla iällä olen huomannut ettei tämä oikein tavoita tarvittavaa taianomaisuutta. Jähmeä elokuva laahaa ja laahaa, mutta jotkin osiot, etenkin loppupuolella, toimivat. Osaavat näyttelijät pelastavat jotain.

Kuosimodo

Tämä oli yksi lapsuuteni lempielokuvista, mutta tänäpäivänä se ei enää oikein kolahda. Mutta suosittelen lämpimästi kaikille lapsille katsottavaksi!

lapio

Ihan kohtuu.

Rainafriikki

Katsottava seikkailuelokuva Spielbergilta,joka oli juoneltansa ja roolisuorituksiltansa kohtalaisen hyvä.Elokuvan ainoat huonot puolet olivat sen kokonaisuus ja typerät 90-luvun referencet.Virheistä huolimatta plussaa tulee ohjauksesta ja musiikista,vaikka ohjauksen kannalta elokuva ei tuntunut hirveän "spielbergmäiseltä".

Akemi

wanderlust

Zassi

Hook - Kapteeni Koukku
Hook - Kapteeni Koukku arvosana 3,09

Hook - Kapteeni Koukku (1991)

Alkuperäinen nimi: Hook

Seikkailu,
1991
Steven Spielberg
James V. Hart, J.M. Barrie, Malia Scotch Marmo , Nick Castle
Amber Scott, Bob Hoskins, Caroline Goodall, Charlie Korsmo, Dante Basco, Dustin Hoffman, Julia Roberts, Robin Williams