AAnyway

Olisi kyllä kaivannut enemmän vauhtia ja terävyyttä. Nicole oli hyvä roolissaan, mutta olisi ehkä vielä saanut olla häijympi. Elokuvan rakenne oli mielenkiintoinen, mistä plussaa!

Ei kovin terävä mutta silti perushyvä trilleri narsistisesta (tai ainakin epäsosiaalisesta) naisesta, joka haluaa olla julkkis, sillä hänen sanojensa mukaan "Amerikassa et ole mitään jollet ole tv:ssä). Hän haluaa sitä niin kovasti, että lopulta hänen aviomiehensä alkaa olla hänen tiellään kohti unelmiaan. Naisen on tehtävä asialle jotain.

Elokuvassa on joitakin komediallisia piirteitä mutta kaiken sen alla muhii paljon pimeyttä. Elokuva on kuvattu näyttämään osittain dokumentilta, mikä ainakin minun kannaltani lisäsi mielenkiintoa sitä kohtaan.

Pidin elokuvan ongelmaisista nuorista. Joaquin Phoenixin esittämä Jimmy oli hieman ylinäytelty, mutta siltikin hyvin vedetty roolisuoritus. Pidin myös siitä tytöstä, mikä hänen nimensä nyt sitten olikin.

Nicole Kidman on näytellyt paremminkin, mutta hyvä suoritus tämäkin on. Itse asiassa aloitinkin katsomaan tätä vain hänen takiaan, katsoin tämän televisiosta ja menetin elokuvan alusta jotain 10-15 minuuttia.

En ostaisi tätä, mutta oli katsomisen arvoinen. Ja Nicole oli kaunis kuin mikä, varsinkin siinä sadetanssi-kohtauksessa aivan ihana.

Juki

Ei ihan niin hyvä kuin ennakkoon odotin. Juoni on ihan ok ja Nicole Kidman on hyvä roolissaan. Myös Matt Dillon ja Joaquin Phoenix tekevät mielestäni ihan hyvä suoritukset. Huumoriakin on mukana ilahduttavasti. Keskitasoa hieman parempi pläjäys, mutta ei kuitenkaan mikään mestariteos.

Also Starring

tuulenpuuska

WGB

Hinnalla millä hyvänsä
Hinnalla millä hyvänsä arvosana 3,04

Hinnalla millä hyvänsä (1995)

Alkuperäinen nimi: To Die For

Trilleri