afterman

Ei ihme että tämä jäi sean conneryn viimeiseksi elokuvaksi niin tylsä väsyttävä elokuva e.v.v.k sananon minä.

Hiisi

No joo... Aikamoinen pläjäys. Ainakin itse nauroin yllättävän paljon elokuvan typeryyttä, mutta jäi hieman epäselväksi kuinka tosissaan tekijät ovat tätä saastaa ruvenneet vääntämään. Toinen piste tulee kuitenkin camp-arvosta.

Joginen

Katsoin tämän ekan kerran joskus ala-asteella ja silloin tämä oli valtava pettymys nyt katsoin sitten toisen kerran ja mielipide ei ole noista ajoista kyllä muuttunut miksikään. Leffa oli todella väsyttävää puurtamista niin hahmoineen, juonensa, tehosteidensa kuin "toimintansa" suhteen. Edes Sean Connery ei leffaa pelastanut sen tylsyydeltä.

Kauhuhullu

Silkkaa kidutusta tällaiselle fantasiaa vihaavalle katsojalle, jonka lähes jokaisessa kohtauksessa on käytetty epämielyttäviä tietokone-efektejä. Ex -James Bond Sean Connery riehuu yhdessä tehosteystäviensä kanssa sellaista vauhtua, että pahaa tekee. Ilmeisesti ohjaaja Stepehn Norrington ei vain omaa minkäänlaista tyylitajua, sillä toiminnan ei todellakaan pidä näyttää sellaiselta, kuin tässä pläjäyksessä. Olisi vaikka ottanut mallia loistavista kasariäksöneistä, kuten Commandosta ja Terminaattorista - silloin jälki olisi taatusti ollut 100 kertaa parempaa.

Tupolev79

Aikas köyhä toimintafantasiamikälie-leffa. Lopun lihaskimppumonsterista pitkä miinus. Juuri ja juuri katsoo kerran..

Bewlay

Alkuperäinen nimi: League Of Extraordinary Gentlemen

2003
Stephen Norrington
Alan Moore, James Robinson, Kevin O'Neill
Jason Flemyng, Naseeruddin Shah, Peta Wilson, Sean Connery, Shane West, Stuart Townsend, Tony Curran (I)
USA, Saksa, Tšekki, Iso-Britannia
englanti, saksa, italia