Beer Master

Tiesin heti Apollo 13 leffan nähtyäni, etten tulisi pitämään tästä elokuvasta. Ja oikeassa olin. Tässä muutama syy.

1. Kun Ryanilla oli happea jäljellä 8% hänen käskettiin hengittää rauhallisemmin ja lopettaa puhuminen. Mitä teki Ryan? Jatkoi puhumista ja läähätti kuin olisi juossut maratonin.

2. ”Pyrimme tekemään elokuvasta niin paikkansa pitävän kuin fiktion puitteissa oli mahdollista.'' Eli Alfonso Cuarón otti vapauden olla noudattamatta fysiikan lakeja?

3. Nyt sekin on nähty: cgi-kyynelillä voi saada oscar-ehdokkuuden.

4. Kiinalaisella avaruusasemalla leijui pingismaila. Miten pingistä voi pelata painottomassa tilassa?

5. Miksi Ryanilla ei ollut vaippoja jalassa?

6. Venäläiset ampuivat ohjuksella käytöstä poistettua satelliittia, synnyttäen avaruusromua ja aiheuttaen leffan epäonnisen tapahtumasarjan. Siis miksi kaikki pitää aina laittaa venäläisten syyksi?

7. Miksi Ryanin hiukset eivät leiju painottomassa tilassa?

8. George Clooney esitti itseään. Ei hyvä.

9. ''Half of North America just lost their facebook.'' Ja tämäkö muka on huono asia?

10. Laskeutuminen avaruudesta maanpinnalle on todella monimutkainen prosessi, johon voi helposti kuolla mikäli valmistelua ei olla tehty virheettömästi. Mutta Ryan painoi vain paria nappulaa ja toivoi parasta. Ja vielä selvisi.
What the fuck?

The Fly92