Aku

Pitkiin aikoihin en ole nähnyt näin mahtavaa elokuvaa. En ymmärrä miksi jotkut haukkuvat tätä elokuvaa, täähän on aivan LOISTAVA! Erikoistehosteet ovat mahtavia, ja elokuva on kuvattu todella hienosti. Tuntuu kuin itsekin olisi päähenkilöiden kanssa avaruudessa. Näyttelijätkin olivat hyviä. Ah, aina niin ihana ja kaunis, Sandra Bullock teki erityisen hyvin roolinsa. George Clooney taas oli elokuvan huumori hahmo. Hänkin teki kiitettävän roolin. Tämän elokuvan voi katsoa moneen moneen MONEEN kertaan ja itse niin aion tehdäkin. 3D oli kuin luotu tähän elokuvaan! Joten jos aiot katsoa tämän kyseisen leffan, suosittelen että jos vaan voit, katso se 3D:nä!

astralic

Todella vahva kokemus, eikä todellakaan niin simppeli, kuin wannabe-maskulat antavat ymmärtää.

Hannuzka79

Hyi hemmetti!!!!!!!!! Hiki virtasi ja leffa piti otteessaan alusta loppuun!! Kannattaa katsoa. Ei tarjoa suuren luokan toimintaa vaan selkäpiitä karmivaa jännitystä. Thrilleri sanan varsinaisessa merkityksessä!

IsoVauva

Kirkaasti hienoin elokuva visuaalisesti mitä olen ikinä nähnyt ja kokemus vertaansa vailla. Avaruuden ääretön ja äänetön pimeys on tuotu uskomattoman immersiivisesti kankaille ja se saa katsojan kunnioittamaan, ihailemaan ja pelkäämään tuota ympärillämme vallitsevaa ääretöntä pimeyden kauneutta. Tämän lähemmäs avaruuden kokemista tuskin ikinä pääsen.

JustinHenryFan

Tästä leffasta on turha enää kotikatselussa uikuttaa. Ehdottomasti kuuluu kokea teatterielämyksenä. Kun kävelin ulos salista, tuntui kuin olisin itse ollut avaruudessa - se painottomuuden tunne on sanoinkuvaamatonta.

Jos tämän kotona katsoisin, niin saisiko edes puolia antamastani pisteytyksestä... Oikea kysymys varmaan onkin, että tulisiko elokuvia arvostella teatterin raameista vai vain osa-alueidensa summina?

Kuu-Ukko

Tähän mennessä paras 3D-leffa, joka kuuluu tämän vuoden leffojen parhaimmistoon. Näyttelijät ovat loistava ja musiikki ahdistavaa. 5/5

Altema

Andy Kreist