Kuu-Ukko

Tätä uutta Godzillaa olen odottanut siitä asti kun vuonna 2010 ilmoitettiin, että se on tekeillä. Nyt se on täällä ja ainakin minunlaiseni G-fanin odotuksen arvoinen.
Godzilla ja muut monsterit on luotu todella upeasti, niiden taistelut ovat todella upeaa katseltavaa. Näyttelijät ocat todella hyviä. Bryan Cranston on aivan mahtava tyyppi tässäkin leffassa! Ainut ongelma on se, kun Godzillalla on liian vähän aikaa esiintyyä. Vasta loppupuolella se pääse kunnolla tappelemaan. Se kuitenkin vain pikku-miinus.

Godzilla on ehdottomasti tämän vuoden parhaimpia elokuvia. Voi suositella katastrofi- ja hirviöleffojen ystäville. G-fanin must see!

Pelimies

Vaikka edellisellä jenkki-Godzillalla on minulle suuri nostalgia-arvo, pidin tästäkin. Yksi tämän vuosikymmenen viihdyttävimpiä tehostehäröilyjä. Olisin kyllä kuvitellut, että Stephen Lang olisi näytellyt amriaali Stenziä, mutta kyllä David Strathairn veti roolin ihan hyvin. Ja ai niin plussaa Göyrgy Ligetin musiikin käytöstä HALO-hyppy kohtauksessa, höhö⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

c4fkw294ziq

Godzilla