WreckMe666

Kahden tunnetus sarjamurhaaja Elm Streetin "unimonsterin", Freddyn ja Crystal Laken oman pojan, Jasonin kaksinkamppailu on vallan viihdyttävä elokuva, joka ei onnistu kuitenkaan pelottamaan tipan vertaa. Mutta eipäs ole herrojen tähdittämät leffat ennenkään onnistuneet itseäni pelottamaan.

Crystal Lake Campin, eli "Verileirin" sekopäinen lätkämaski naamallaan liikkuva Jason Voorhees on vain tylsä kopio Michael Myersistä, kun taas Freddy on koominen ja mielenkiintoinen hahmo, jonka kaikki omat elokuvat ovat itseeni iskeneet (paitsi remake, 5- ja 6-osa)

Yhteenvetona Freddy vs. Jason on viihdyttävä elokuva, jonka jaksaa katsoa useampaankin kertaan.

Itse toivoisin näkeväni elokuvalle kaksi jatko-osaa, tai spin-off -leffojahan ne oikeastaan olisivat, Freddy vs. Michael (Myers) ja Leatherface vs. Jason.

Katsottava leffa

akmes

Jostakin syystä tullut vieroksuttua näitä "vs." leffoja, kesällä tuli alien vs. predatorit töllättyä ja tällä kertaa freddy vs. jason. Heti leffan alussahan näkyy tissit ja freddy kertoo mistä on kyse, eli kukaan ei enää pelkää freddyä joten freddy herättää jasonin henkiin elm streetille, jotka uskovat että freddy on palannut ja alkavat pelkäämään tätä, jolloin freddy saa voimia palata itse takaisin, paitsi että 2 pahista samalla kadulla on liikaa.. Ihmeen hyvin kyllä Englundi jaksaa vetää Freddynä, vai onko hän kenties vain oma itsensä..?

Cordell

Yllätyin positivisesti tämän nähtyäni, vaikka Jasonin vastustajaksi sopisikin mielestäni paremmin Myersin Michaeli niin kyllä se vanha pizzanaamakin vielä jaksaa entiseen malliin viipaloida populaa. :)

Crank!

ihan hyvähän tämä oli että kyllä jason Xsän voittaa 3 tähteä

Felos

Ihan hyvä. Hyvä kun kaksi kauhu klasikko murhaajaa oli saatu samaan leffaan!! Vähän oli komediaa jossain välissä. Hyvin tehty!!

Green Day

Ei tässä kauhua pahemmin ollut, mutta sen sijaan viihdyttävä ja hauksa leffa.

Joosu

Ihan hauska elokuva! Ihmettelin kun tajusin että Englund vieläkin pyörii kuvioissa :D 3,5/5

Makke_95_

Freddy vs. Jason asetelmasta on saatu hyvinkin viihdyttävä ja verinen kauhusplatter-leffa aikaan. Robert Englund varastaa huomion joka kohtauksessaan ja onkin edelleen loistava mustaa huumoria laukovana Freddy Krugerina. Jason puolestaan ei tunnetusti turhia puhele, mutta machete heiluu kyllä hyvään tahtiin. Monica Keena ja muut nuoret näyttelijät suoriutuvat yllättävän hyvin. Tekoverta lentää runsaasti, eli verisiä tappoja ja painajaisiakin on luvassa jälleen. Freddyn ja Jasonin välisiä verisiä tappeluita katsellessa viihdyttävyys on huipussaan. Kestää useamankin katselun.

-mirco-

Hyvin toteutettu elokuva, joka oli minulle must see. Juoni ei päätä huimaa, eikä tämä pelottavakaan ole, mutta kelpoviihdettä. Noudattaa uskollisesti teinikauhuelokuvien kaavaa. Yllättäen kuitenkin onnistuneempi, kuin valtaosa Friday tai Elm St. -elokuvista.

Pandemonic

Elokuva saa Freddystä ja Jasonista täydet pisteet! Mutta teinien näytteleminen luhisti kokonaisuutta pari pistettä!

Sepedeus

Karu leffa. Nauroin pääni hajalle. Juuri näin tälläisiä leffoja pitäisi tehdäkkin; kieli niin syvällä poskessa kuin mahdollista. Ei tämä kyllä ollut tippaakaan jännittävä, saati sitten pelottava, mutta nauramaan sai.

ShadowDragon

Hyvä, vaikka enemmänkin tulee toiminta, kuin kauhu mieleen.

Shotter

Emt ihan ok leffa odotin parempaa.

Spuge

Aikamoinen älynväläys on ollut pistää kaksi kauhulegendaa kahdesta eri kauhuelokuvasarjasta samaan elokuvaan. Sitten molemmat ovat sellaisista elokuvasarjoja, joista pidän kovasti. En voi määritellä kumpi olisi parempi, Frddy vai Jason, sillä molemmat ovat elokuvahistorian parhaitten fiktiivisten sarjamurhaajien viiden parhaan kastissa. Viihdyttävä slasheri, jonka kokonaisuus on hyvä. Olen sitä mieltä että jokaisessa kauhuelokuvassa saisi olla gorea, ja tässäpä on.

vasara88

Hyvän ja verisen matsin kaverukset tarjoavat. Freddy sekä Jason ovat hahmoina uskollisia elokuvilleen eikä ole lähdetty luomaan mitään uusia juttuja. Hyvä näin. Ainoa mikä ihmetytti oli se, että miten Freddy on oppinut tappelemaan niin hyvin? omissa leffoissa se yleensä ottaa kaikilta turpiin. Pelottavaa elokuvaa on turha odottaa. Nyt mennään aika pitkälti huumorilla ja verellä eteenpäin.

wäpä

Hyvä slasher.. Leffa mitä jaksaa kattoo vähän väsyneenäkin .

_NoBody_

2003
K18
Ronny Yu
Damian Shannon, Mark Swift
Chris Marquette, Jason Ritter, Kelly Rowland, Ken Kirzinger, Monica Keena, Robert Englund