Beer Master

Hyvä lopputaistelu ja kivan näköistä tekoverta, mutta teinit onnistuivat pilaamaan suurimman osan leffasta.

Creeper234

Jos odotat saavasi vakavaa kauhua ja väristyksiä, petyt pahasti. Jos taas rehellinen slasher-mättö ja hurtti kieli poskessa -meininki kiinnostaa, tämä on sinulle.

Elokuva on totaalisen aivoton tapaus, mutta viihdytti kuitenkin sen yhden katselukerran. Ajatus yhdistää nämä kaksi toisistaan hyvin poikkeavaa kauhuikonia on mielenkiintoinen ja vaikka toteutus monessa suhteessa mättääkin, toimi raina kuitenkin illan viihdepläjäyksenä.

Tämä elokuva ei kuitenkaan ollut minulle. Pelännyt en ollenkaan, silpomiset eivät juuri hätkäyttäneet ja monet kohtaukset aiheuttivat lähinnä tahatonta repeilyä ja myötähäpeää. Sen verran kuitenkin kiinnostuin näiden kahden psykopaatin mittelöstä, että tuijotin tekeleen loppuun ja jokseenkin jopa viihdyin sen parissa.
Omassa genressään ehkä jopa hyväkin, mutta minulle vääränlainen elokuva. Pitäisi varmaan katsastaa uudestaan aivot nollattuna.

Kauhuhullu

Alku tunti oli täyttä kuraa, ärsyttävää kliseistä katsottavaa, johon kyllästyi heti. Tämä osio oli pelkkää slasheria, mutta loppu 20 minuuttia sitten taas oli kunnon kauhua, veristä Freddyn ja Jasonin yhteenottoa. Sellaista taistelua olisi saanut olla koko ajan, niin johan olisi ruvennut pisteitä ropisemaan. Mutta koska ensimmäinen tunti oli aivan ala-arvoista settiä, niin kokonaisuus ei ole näyttävästä lopusta huolimatta loistava. Joten tähtiä tällä kertaa
tai , en osaa vielä päättää.

P.s. Jos luulette että kyseessä on nimen ja päälikannen perusteella pelkkää Freddyn ja Jasonin mäisikintää, olette väärässä. Itse menin siihen lankaan ja pettysin pahasti.

Kuosimodo

Kaksi kauhuikonia laitetaan samaan leffaan, ja näin maksimoidaan voitot. Ei kovinkaan laadukas tai hyvä leffa. Ei kannata katsoa.

__IIPO__

2003
K18
Ronny Yu
Damian Shannon, Mark Swift
Chris Marquette, Jason Ritter, Kelly Rowland, Ken Kirzinger, Monica Keena, Robert Englund