Lisätään sekaan paljon mielikuvitusta, paljasta pintaa, testosteroneita, armeija sekä aimo annos hyvää saippuaa niin et saa silmiäsi irti ruudusta!

Yllätyksiä täynnä oleva leffa!! Kaikki alkaa niin harmittomasti ja loppuu niin näyttävästi! Kertomus elämäänsä kyllästyneestä konttorirotasta ei kuulosta kovinkaan huokuttelevalta. Mutta lisätään sekaan paljon mielikuvitusta, paljasta pintaa, testosteroneita, armeija sekä aimo annos hyvää saippuaa niin et saa silmiäsi irti ruudusta!

Useimmat elokuvat nykyään ovat niin tyypillisiä ja juonet niin ennelta-arvattavia! Hyvät elokuvat ovat niitä jotka yllättävät katsojan ja osaa pitää hymyn yllä! Sen on Fight Club osannu tehdä taidokkaasti! Se osaa yllättää katsojaa viellä viime hetkilläkin ja huumori on sanoin kuvaamatonta, ehkä joissain hetkin hieman omaperäistä ja sairastakin, mutta kuka väittää että kaikki ihmiset sitten olisi niin terveiltä kuin he ensin näyttää!

Brat Pittkin suoriutui erikoisessa osassaan mainiosti. Ainahan jätkä on kaunista katseltavaa, mutta tällä kertaa hän sai ainakin minun mielenkiintoni kohdistumaan enemmänkin henkilön seuraavaan tempaukseen, kuin hänen upeaan sixpäkkiinsä.

Elokuvan ehdottomasti parhaimpia yksityiskohtia oli pääosanhenkilön, Edward Nortonin, omat ajatukset joita hän jakoi katsojan kanssa. Oli kiintoisaa ja hupaisaa kuulla jätkän ajatuksen kulkua ja hänen mietteitään maailman menosta! En ole vastaavaan leffaan viellä törmännyt mutta sitä odotellessa tämä kuuluu ehdottomasti minun suosikkivideokokoelmiini ja voin sitä suositella lämpimästi muillekin jotka kaipaavat jotain hieman erillaista!

Nimimerkki: tykittäjä

Vieras Arvosteltu: 19.11.2002