John117

Missähän lie sienihuuruissa Lee on tätäkin väsännyt? Multiversumia ja toisia ulottuvuuksia hyödyntävä juoni Tohtori Oudon seikkailuista on kevyesti sanottuna itseensä kompastuvaa tuubaa. Parkouria tässähän nähdään vaikka millä mitalla(vai olikohan se toimintaa..), ennennäkemättömän glorifioitua tehosteiden käyttöä ja sokerina pohjalla päätön sekä yllätyksetön juoni. Marvelismi lataa jo alkuminuuteilla hahmoille kivenkovat plot shieldit ja pitää huolen ettei katsoja varmana tunne yllätyksellisyyden tai epävarmuuden tunteita missään vaiheessa. Tässä oli jo sen tasoista hokkus pokkus touhua, etten muista koska elokuva on tuntunut näin tylsältä koska jatkuvasti tuntuu että hahmot voivat tehdä mitä vaan ja mitä huvittaa ja selvitä mistä vaan. Kai tämäkin on tuottanut vähintään satoja miljoonia lipputuloja, huoh..

Tupolev79

Ja taas yksi sekava, järjetön ja itselle entuudestaan täysin tuntematon marvelointi joka pistää jo miettimään mitä herra Lee popsii tai on jättänyt popsimatta kun tällaisia keksii ja piirtelee?
Sekava juoni helvetillisellä tehostekuorrutuksella ja silti alkoi haukotuttamaan koska elokuvassa ei ollut mitään mikä olisi vähääkään kiinnostanut.
Yksi huonoimmista Marveleista jonka olen nähnyt..

Doctor Strange
Doctor Strange arvosana 3,25
2016
Marvel's Doctor Strange
Scott Derrickson
C. Robert Cargill, Jon Spaihts, Steve Ditko
Benedict Cumberbatch, Benedict Wong, Chiwetel Ejiofor, Mads Mikkelsen, Michael Stuhlbarg, Rachel McAdams, Scott Adkins, Tilda Swinton