arpum

Paljon parempi ku 1 toimintaa riitti :)

JohnRambo

Edeltäjäänsä huomattavasti roskaisempi ja halvemman näköinen, tästä syystä se on leffana huomattavasti "pienempi" kuin ykkönen. Oikeastaan tätä on vaikea edes mieltää jatko-osaksi, koska tässä ei ole Norrisin lisäksi ketään muita näyttelijöitä ykkösestä, eikä hän tässä ole osa sotilasjoukkuetta vaan käytännössä toimii yksin.

Silti en ymmärrä miksi tämä ei ole saanut pientäkään osaa siitä arvostuksesta mitä esim. edeltäjänsä. Onhan tässä virheistään huolimatta rehellisen roskainen kasaritoimintaleffameininki, eikä pienet jenkkipullistelut oikeastaan mua ainakaan haittaa. Osoittavat vain hienolla tavalla ajankuvaa. :D

Toimintakohtaukset ovat hoidettu jälleen tyylillä ja Chuck pääsee tekemään sitä mitä parhaiten osaa, eli vetämään jengiä turpaan. Ammuskelut ja räjäyttelyt on myös hoidettu erinomaisesti. Sivunäyttelijäkaarti ei ole lähellekään yhtä timanttinen, kuin ykkösosassa, mutta muutama valopilkku silti löytyy: toisesta Cannon-klassikosta, "Death Wish IV":stä tuttu John P. Ryan Norrisin uutena pomona ja kusipäärooleista tuttu Billy Drago loistaa vastenmielisenä pääpahiksena.

Alla olevista haukuista ja virheistään huolimatta suosittelen tätä genrediggareille!!!

Luski

tony22

Delta Force 2: Huumeviidakko
Delta Force 2: Huumeviidakko arvosana 2,70

Delta Force 2: Huumeviidakko (1990)

Alkuperäinen nimi: Delta Force 2: The Colombian Connection

1990