shinji

Ykköselle annoin yhden tähden, koska mielestäni se oli tylsä > pettymys. Tämän jälkeen haluisin ehkä vähän nostaa ykkösen pisteitä koska siinä oli sentään jotain pointtia. Tässä ei ole yhtään mitään pointtia - kaikki on heitetty entistä enemmän typeräksi teinimäiseksi vitsiksi, ja voisin luetella ääliömäisiä kohtauksia vaikka miten monta mutta sanon esimerkkinä vaikka vauvajalka- kohtauksen. Mitä hauskaa siinä muka oli(??), se oli ainoastaan typerä ja omituinen.

En ymmärrä miksi tätä versiota Deadpoolista kehutaan, koska sarjiksia lukeneena ja animaatioita nähneenä en näe tässä oikeastaan mitään samankaltaisuutta. Näissä Deadpool on pelkästään teiniksi jämähtänyt ääliö, kun taas sarjiksissa hahmo on oikeasti myös ihan vakavakin ja synkkä hahmo höystettynä sarkasmilla. Ehkä olen tyypillinen synkistelijä-suomalainen kun tällainen teinimeininki ei viihdytä yhtään. Puolikkaan tähden annan vain Josh Brolinille, koska Cablen hahmo oli sentään toteutettu jotakuinkin oikein. Ykkösen voin ehkä katsoa uudestaan joskus monen vuoden päästä, koska siitä jäi vain mitäänsanomaton olo. Mutta tätä en varmasti tule koskaan katsomaan uudestaan koska ärsytyksen määrä oli koko keston ajan aivan liian suuri.

Deadpool 2
Deadpool 2 arvosana 3,67