RevyFan

Noh, ei tämä nyt erityisen huono ole. Mutta luulen ettei tämä voisi vähempää kiinnostaa ketään Rocky-elokuvia näkemättömiä ihmisiä ja sitten taas ne nähneille kuten minulle tämä tuntuu lähinnä rahastukselta. Toki joku voi tämän katsoa vaikkei Rockya tietäisikään, mutta sitten tämä tarjoaa vielä vähemmän. Ei tässä ole varsinaisesti mitään mitä ei Rockyissa olisi nähty parempana, kiinnostavampana ja viihdyttävämpänä eikä tälläisen elokuvan juonellisia ratkaisuja oikein voi tehdä ilman että ne tuntuvat vääriltä. Esimerkiksi häviääkö vai voittaako Adonis. Meni tämän parissa aika silti kohtalaisesti.

Uytp7

Jaa. Melkein tekisi mieli sanoa, että paljon melua tyhjästä. En kuitenkaan aivan näin pitkälle menisi moitteissani, onhan Creedissä jonkin verran toimiviakin elementtejä. Stallone nyt lähinnä iän tuoman arvovallan sekä lisäkarisman myötä ja olihan pätkä niin ikään melko hauska silloin kun oli tarkoituskin. Mutta voi kerpeles, leffan tarina on täysin ennalta-arvattavaa huttua, mikä nyt vain sattuu sijoittumaan Rockyn universumiin.

Nimetkää filmistä yksikin yllättävä juttu niin minä osoitan teille valehtelijan. Nimittäin itseni, sillä oli tässä tasan yksi hitusen yllättävä juttu, mitä en tietenkään rupea spoilaamaan. Myöskään Michael B. Jordanin kulmakarva-huulivenkoilu kombonäyttelemisestä en todellakaan pitänyt. Adoniksen vastustaja ei saanut kunnolla lihaa ympärilleen, britti mies taisi olla, sen verran nippa nappa muistan. Ylihehkutettu tapaus, nostalgialla rahastusta.

Vilperi

RevyFan ja zcb kiteyttävät varsin tarkasti omat tuntemukseni tästä elokuvasta, lisäksi yli pitkä.

zcb

Laittoi kyllä väkisin miettimään, että onko tämän elokuvan tarkoitus olla parodia. Tosin ovathan alkuperäiset elokuvatkin aika koomisia mahtipontisuudessaan.

Väkisin väännettyä draamaa ja kaikki kliseet vedetty tähän leffaan. Tätä pelkäsin ennakkoon ja sitä sain, mutta kyllähän tämä piti silti katsoa.

Bad Lieutenant

2015
Creed
Ryan Coogler
Aaron Covington, Ryan Coogler
Graham McTavish, Michael B. Jordan, Phylicia Rashad, Sylvester Stallone, Tessa Thompson, Tony Bellew, Wood Harris