__IIPO__

Aivan mahtava ja omalaatuinen elokuva. 5/5

afterman

Voi pojat parasta sci-fi/kauhu/toiminta mättöä parasta pitkään aikaan,Vois sanoa mestariteokseksi tätä,Leffahan alkaa nuorten pitämistä synttäri bileistä,Kaupungin sammuessa alkaa varsinainen tuho ja selveityminen,Kun yli 100 metrinen hiviö alkaa tuhoamaan kaupunkia.kolmikon pää kuvaa tapahtumia kotivideokameralla,Tää leffa menee suosikkeihin 10/10

G_N_G

Mahtava idea mahtavalla toteutuksella. Kysymyksiä jäi jonkinverran, sekä tarvetta nähdä lisää.

hebbu

Viihdyttävä hirvörymistely ADHD-leikkauksella.

iBoocha

Aivan mahtava leffa, todellakin katsomisen arvoinen. En tiennyt oikein mitä odottaa, mutta oli kyllä todella loistava.

MaggotCorpse

loistava elokuva! suosittelen :)

matstheman

Elokuvia vihataan usein sen takia, että ne ovat jenkkiläisiä. Minusta tämä on aivan mahtava elokuva upeilla erikoistehosteilla. Parempaa elokuvaa ei ole tehty aikoihin. Olen varma, että jos tämän filmin olisivatkin tehneet esim. kiinalaiset, se saisi joka paikassa vain viittä tähteä.

A-luokan viihdettä!

Pelimies

Oli aika karua katsottavaa, kun kamera heilui koko ajan. Kuitenkin uberviihdyttävää höttöä tämä on. Tätä elokuvaa voisi kuvailla sanoilla Godzilla kohtaa ADHD:een.
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

pökkelö

Yksi alkuvuoden parhaista elokuvista. Kotivideo-tyyli toimii tässä loistavasti. Elokuvaa seuraa mielenkiinnolla ja se pitää jännitystä hyvin yllä. Kuvaaja olisi voinut olla hauskempi, lähinnä silloin kun mitään ei ollut vielä tapahtunut, hirviöhyökkäyksen keskellä ei huumori olisi kovin uskottavaa. Ainoa "miinus" on kuitenkin liian lyhyt kesto, ainakin 1,5 kertaa pidempään olisin katsonut (tätä ei voi kovin monesta leffasta sanoa...). Harvoja elokuvia, joiden jälkeen jää kaipaamaan lisää.

5/5

Cloverfield arvosana 3,25
2008
Matt Reeves
Drew Goddard
Anjul Nigam, Jessica Lucas, Lizzy Caplan, Margot Farley, Michael Stahl-David, Mike Vogel, Odette Annable, T.J. Miller
englanti, venäjä