Necrolust

Aivan paska, vaikka en ole nähnytkään!

Rättied

Erittäin huono, elokuva ei ollut jännittävä ja paikoittain tuli mieleen Godzilla. Kuvaustyyli otti päähän ja juoni oli muutenki tylsä, sekä monet asiat jäivät epäselviksi.

sjalv

Vinkki niille, jotka kärsivät matkapahoinvoinnista: katsokaa kotioloissa dvd:ltä, jos on tämä leffa pakko nähdä (minun mielestäni ei ole, vaikka ei kärsikään matkapahoinvoinnista...). Meitä oli kolme katsomassa tätä filkkaa, itse jouduin katsomaan lattiaa varmaan 70% ajasta ja voin silti hyvin pahoin, kavereilla oli vähän helpompaa mutta kellään ei ollut "normaali" olo leffan jälkeen. Teki mieli lähteä pois jo ensimmäisten minuuttien jälkeen, mutta toivoin että kameratyöskentely paranisi. Turha toivo. Jenkeissä on teattereissa ollut matkapahoinvointivaroitukset, niille olisi käyttöä myös täällä. Emme nimittäin olleet ainoat kalpeanaamaiset ja pahoinvoinnista valittavat elokuvan jälkeen.

Pähkinänkuoressa: hyvä idea, mutta surkea toteutus. Epälooginen juoni ja kamala kameratyöskentely. Jytinästä voin antaa yhden tähden.

ToNikolai

Olipas pitkästä aikaa todellinen pohjanoteeraus, ei pudonnut...

APUPAPPI

Cloverfield arvosana 3,25
2008
Matt Reeves
Drew Goddard
Anjul Nigam, Jessica Lucas, Lizzy Caplan, Margot Farley, Michael Stahl-David, Mike Vogel, Odette Annable, T.J. Miller
englanti, venäjä