Beer Master

Tasapainoinen toimintatrilleri. Juoni ei ollut mitenkään yllättävä mutta oli kuitenkin toimiva. Toimintaa ei pursunut ikkunoista mutta se oli todella veristä. Gibsonin fanit varmasti tykkäävät, joihin itse tietenkin lukeudun, joten neljä tähteä irtoaa helposti.

Juki

Leffa yllätti positiivisesti. Vaikka juoni ei ollut mitenkään ihmeellinen, niin silti tämä oli ihan hyvin onnistunut leffa. Mel Gibson on tietysti se leffan tähti ja hyvän roolin herra vetääkin. Sen sijaan hänen tytärtään esittänyt Erin Moriarty ei oikein säväyttänyt. Söpö hän kyllä oli, mutta se ei ihan riitä. Toimintakohtaukset oli hienosti toteutettu ja ne olivat myös aika verisiä. Loppu oli aika karu.

Makke_95_

Komean parran kasvattanut Gibson esittää ex-linnakundia, joka yllättäen saa soiton pulassa olevalta tyttäreltään, jonka perässä on vaarallista sakkia. Luvassa on prätkiä, räksyttäviä aseita ja aavikkoa. Elikkä juoni on aika perustavaraa, mutta ennenkaikkea elokuva toimii Mel Gibsonin loistavan roolin ja hyvän toteutuksen ansiosta. Toimivassa sivuroolissa myös William H Macy. Tätä voisi pitää väkevänä comebackina Gibsonille.

Pelimies

Stranger