Esa Lätäkönmäki

Hyytävä ja pelottava uuden polven kauhuleffojen lähtölaukaus onnistuu asiassaan. Useimpien katselukertojen jälkeen elokuva on menettänyt hivenen vaikuttavuuttaan, mutta kyllä leffa vielä karmii, kun löytää sen oikean fiiliksen. Pienet epäkohdat kuten: nuorten typerä toiminta joissain tilanteissa(välillä tuntuu että he oikein jopa yrittäisivät eksyä metsikköön) ja ehkä liiankin yliluonnollinen uhka vähän haittaavat uskottavuutta. Muuten BWP:tä voi pitää kiistatta kauhuelokuvien merkkiteoksena. 4,5/5

Gossyy

Ahdistava ja mukaansa tempaava, tappava yhdistelmä. Hieno osoitus, että hyvä kauhuelokuva tehdään ilman jump-scareja ja kiljuvia ihmisiä. Näyttelijät vaikuttavat aidoilta ihmisiltä aidossa tilanteessa ja elokuva jää vaivaamaan pitkäksi aikaa, joka tässä tapauksessa on erittäin hyvä asia.

Metuasd

En uskaltanut mennä metsään puoleen vuoteen tämän katsottuani

napalmikuolema

Tällasia elokuvista on hankala sanoa hyviksi tai huonoiksi kun se riippuu ihan millä asenteella katsoo. Itse kyllä pidin ja sanon että jos hieman toisenlaiset kauhupätkät kiinnostavat niin kannattaa katsomista harkita.

OZMOxD

Uskottava, eli ihan v*tun pelottava leffa.
En enää ikinä kyllä kato tätä pimeässä huoneessa YKSIN!
Elokuva imaisee katsojan itseensä kiinni eikä päästä irti ennen lopputekstejä. Ahdistavuus syvenee elokuvan aikana ja lopputuloksena huohotin samaan tahtiin elokuvan henkilöiden kanssa.
Lopputekstien jälkeen joka ainut harmiton pikku kolahdus kuten vaikkapa tiskikoneen naksahdus sai minut hyppäämään melkein kattoon.

Katsokaa tämä! Katsokaa ihmeessä, mutta katsokaa kaveriporukalla. Yksin ei passaa olen siitä elävä esimerkki.

4,5/5

_NoBody_