Leonita

Lyhyesti: ihan kiva. Kävikö tässä nyt vähän niin, että aika oli kullannut muistot alkuperäisestä leffasta ja nyt visuaalinen näyttävyys ei kyennyt korvaamaan mielikuvitusmaan ankeutta. Olin asettanut riman liian korkealle. Mielestäni ei ole hyvä merkki, kun jo ensimmäisen tunnin aikana tulee vilkaistua kelloa kahdesti. Näyttävien puitteiden lisäksi tuotos tuntui kolisevan unenomaista tyhjyyttä.
Arvostan ohjaajaa siitä, ettei kaikkia teknologian mahdollistamia erikoistehosteita tullut käytettyä tähän keitokseen. Pitää varmaan verestää muistoja ja katsoa se ensimmäinen Blade Runner uudestaan vuosikymmenien takaa.

Paranoid

Ääh, filosofista scifiä. Sitä kai tämä on kun tuntuu että katselisi jotain rainaa puolinopeudella.
Pitkä leffa ja pitkältä myös tuntuu. Onhan tässä tietysti tyylikäs kuvaus ja jotain näppäriä jippoja.
Huvitti se Krista Kososen osuus suomenkielisine repliikkeineeen. Tosin ei meinannut saada selvää mitä se oikein mutisee.

Kolme.

2017
Blade Runner: 2049
Denis Villeneuve
Hampton Fancher, Michael Green
Ana de Armas, Carla Juri, Dave Bautista, Harrison Ford, Jared Leto, Krista Kosonen, Lennie James, Mackenzie Davis, Robin Wright, Ryan Gosling, Sylvia Hoeks