Boy From Shadows

Ei tarjoa elokuvallisia hienouksia, mutta viihdyttää yllättävänkin hyvin kestonsa ajan. Komediaa on vähäisesti, mutta hennon kepeä ote pitää leffan pikkuhauskana katsottavana. Parastahan tässä on tottakai päänäyttelijät Penelope Cruz ja Salma Hayek, joita katselee ruudulta kyllä todella mielellään ja molemmat suoriutuvat rooleistaan hyvin.

Kertakatsomisen arvoinen naislänkkäri.

Jopas olette tiukkapipoisia ihmisiä, minä odotin tältä leffalta aivotonta ja hauskaa viihdettä kahdella kuumalla kaunottarella ja sain juuri sitä mitä halusin. Tämä ei todellakaan ole huonon maineensa arvoinen. Ihmiset tuntuvat odottavan leffoilta taiteellisuutta silloinkin kun leffa ei sitä edes yritä olla...

Key

Mitäpä tästä nyt sanoisi.. Bandidas on ihan kiva toiminnan täytteinen western elokuva perjantai illaksi. Suosittelen katsomaan vain viihdemielissä jos haluaa uppoutua yksinkertaiseen juonenkerrontaan. Hiukka ylinäyttely huvittaa. Voisi melkein luulla että tämä elokuva perustuu vain kahteen naispääosa näyttelijään. Salma Hayekilta ihan hyvä suoritus toisinkuin Penélope Cruzilta, jonka näytteleminen on jäykän oloista. Budjetti on ollut suuri tai joko pieni. Ohjaus on onnistunut hyvin mutta ainoa ongelma on se että Bandidas on aivan liian lyhyt.

Jos nyt kuitenkin kaipaa jonkinlaista aivojen leputusta niin Bandidas on oiva valinta siihen.

RevyFan

Aliarvostettu, ihan perushauska länkkärikomedia. Ei tämä suurempaa vaikutusta tehnyt eikä taas ihan se mun juttu mutta viihdyin.

Addeh

Agneror