Älkää pahastuko, vaikka annan vain kaksi tähteä - rakastan silti tätä leffaa ja olen nähnyt tämän useasti ja toimii joka kerta. Tämä on niitä harvoja b-luokan leffoja joista pidän. Tämä on täydellisen typerä ja täysin amatöörimainen (johtunee siitä, koska se tehtiin amatöörien voimin = ohjaajan kavereita) mutta toimii. Yksi esimerkki siitä, miten huonokin voi olla hyvää. Pidän myös siitä, että tämä on innostanut ihmisiä (minä mukaan lukien) tekemään itse leffoja tai vähintäänkin saanut heidät kiinnostuman leffoista ja niiden tekemisestä. Sen arvoa ei mitata tähdissä. Leffalle antamani tähdet ovat vain arvostelua elokuvan teknisestä toimivuudesta.

James_Bond

Niitä tunnetumpia b-luokan kohelluksia, jossa vaan mennään eteenpäin ja kaikkea älyttömän typerää tapahtuu. Vaikka se onkin Bad Tasten tarkoitus, niin en osannut kyllä löytää tästä mitään sen suurempia plussia. Elokuvallisesti tämä lähenee enemmän pohjanoteerausta, mutta kertaalleen tämä kyllä kaikessa kökköydessään onnistui pienissä määrin viihdyttämään. Jackson ei ole koskaan ollut mikään erityisen hyvä ohjaaja, mutta voittaa Bad Taste nyt mm. Jacksonin King Kongin uusintaversion vuodelta 2005.

Aprakadabra

ar 92