Beer Master

Michael Bay meni naurettavuuksiin heti kun päästiin avaruuteen. Naurettavan huono tekele.

James_Bond

Tylsähköä katseltavaa. Teema maailmanlopusta ja maapallon pelastamisesta ovat turhan tutut jo tarpeeksi surkeaan kalkkunaan. Näyttelijät laitetaan oikein kunnolla nolaamaan itsensä eikä draamaa saati sitten hyvää toimintaakaan oikein löydy. Todella kliseinen ja ylipitkä. Michael Bay ei vain osaa ohjata. Suomestakin tässä mainittiin.

Kivilärvi

Käsittämättömän hölmöllä elokuvalla on toki hetkensä, kuten muutamat Steve Buscemin kohtauksista, mutta lukuisat negatiiviset puolet lyövät liikaa korville.

Leppäkerttu

Ylidramaattisuutta, kamalaa kamerankäyttöä, huonoja vitsejä, räjähdyksiä, Ben Affleckin surkeaa näyttelemistä, ''venäjänenglantia'' ja hidastuksia niin paljon ettei niille jaksanut vähän ajan päästä edes nauraa. Mutta se jatkui. Ja jatkui. Ja jatkui. Liian kauan.

Tulikohan Michael Baylle tai yleensä kenellekkään mieleen tätä tehtäessä että avaruudessa ei kuulu ääntä?

Umpitylsää, umpihölmöä ja umpisurkeaa. Unohdetaan näyttelijät hetkeksi ja mietitään mikä itse elokuvassa on pielessä: juoni on onneton ja järjetön, huumori ei toimi, dialogi ei toimi, oikeastaan mikään ei toimi. Ehkä kaikkein kamalinta oli kuitenkin järkyttävän huono venäläinen, jonka feikkiaksentti oli todella tuskallista kuunneltavaa.
Maailman pelastajat valitaan ilman perusteita, maailma pelastuu ilman syytä ja sitten alkaa Aerosmithin siirappinen rakkauslaulu soimaan. Kaiken lisäksi oli pakko lisätä naiskatsojiin vetoavia itku- ja rakkauskohtauksia jotka eivät olleet sen vakuuttavampia. Kiitos Michael Bay, olet ohjannut todella paskan elokuvan, jota ei edes pelasta loistava Willis. Oli kaksi syytä miksi edes kestin tämän kokonaan: Willis, sekä se, että halusin nähdä onko Bay todella niin huono. Tämän jälkeen katson Bayn kuvia VAIN jos saan hommasta minuuttipalkkaa!

..No, The Rock on kyllä hyvä.

OZMOxD

En kyllä toiste kato, ellei ole aivan pakko ja pakolla meinaan sitä ,että henkeäni uhataan.
1/5

Rainafriikki

todella hyvä sci-fi - maailmanloppu leffa

+ ihan ok juoni, mutta silti pieni rip-off ( parempi kuin deep impact mun mielestä :D)

+ näyttelijät

+ toiminta