Crank!

mahtava! eipä oikein tullut katottua kelloa koko leffan aikana. hyvää läppääki lens. suosittelen

Deadpool

Yksi parhaimmista komedioista mitä olen nähnyt. Hyvä juoni ja Joel Coen ohjaus tekevät "Arizona Baby"sta ehkä yhden Nicolas Cagen parhaimmista elokuvista. Vielä plussaa tietenkin vauvalle. Suosittelen ehdottomasti, mutta miksi tämä on K-16?

Kurt

Helkkarin hauskasta alkuosiosta lähtien voi arvata, että jotain hyvää on tulosillaan. Enpä minä ainakaan pettynyt, tähän Coenin veljesten toiseen kokopitkään leffaan. Nic Cage + Coen leffa, saattaa olla monille vähän erilainen, mitä voisi odottaa. Arizona Baby on puhdasta kreisikomediaa takaa-ajoineen, vankilapakoineen, lapsi varkauksineen sekä Cagen hiuksineen..

Nicolas Cage on roolissaan oma hullunkurinen itsensä, vaikka hänen viimeisen n. 10-vuoden leffansa, ovat olleet vähän sitä sun tätä. John Goodman ja William Forsythe ovat mahtavia vankilasta karanneina veljeksinä, samoin Randall "Tex" Cobb maailmanlopun lähettinä. Ediä esittävä Holly Hunter on roolissaan myös hyvä, eikä pääse ärsyttämään, vaikka eukko kiljuukin leffassa moneen otteeseen.

Cagen tulkitseman H.I:n lopussa esittämä monologi kruunaa koko paketin.

Tämä iski nauruhermoon monta kertaa ja kovaa, eli onnistunut sekopääkomedia on kyseessä. Nicolas Cage sopii todella hyvin luuserirooliinsa ja monet muut sivuhahmot esittäjineen ovat mainioita. Huumori nojaakin vahvasti hahmoihin ja hyvään läppään. Takaa-ajokohtaukset karjumisineen ja hienoine kamera-ajoineen (joita tässä elokuvassa muuten piisaa) ovat hupaisan iskevästi toteutettu. Hieman äksöniä, söpöjä vauvoja ja hölmöjä hahmoja, mitäs muuta enää tarvitaan? Hyvä mieli tästäkin sekoilusta jäi.

Jälleen vakuuttavaa jälkeä Coeneilta. Hieno komedia, joka on paljon muutakin kuin pöljäilyä. Nicolas Cage tekee viihdyttävän junttiroolin. Myös Hunter, Wilson ja Goodman ovat kaikin puolin loistavia. Juoni on hyvä, hahmot kekseliäitä ja paketti toimii kaikin puolin erinomaisesti. Ehdottomasti arvoista tavaraa.

Rainafriikki

Loistava komedia,jossa oli nerokas juoni ja eikä roolisuorituksissa ollut moittimista.Kuuluu Coen-veljeksien parhaimmistoon.

TomHenry

Alkuperäinen nimi: Raising Arizona

1987
Ethan Coen, Joel Coen
Ethan Coen, Joel Coen
Holly Hunter, John Goodman, Nicolas Cage, Randall Cobb, T.J. Kuhn, Trey Wilson, William Forsythe