Aatu

Ihan hyvä toimintapätkä Van Dammelta. Jääkiekko tuo leffalle plussaa, kun itsekkin tuli pelattua viitisen vuotta. Vaikka onkin Die Hard kopio niin silti aika kova leffa. Tappelukohtaus maskottia vastaan aika huvittavaa katsomista.

Beer Master

-Olette hullu!
-Minäkö? En maksa luolamiehille 40 miljoonaa jäällä luistelemisesta.

Van Damme vastaan maskotti oli tosi hyvä.

Näytän olevan vähemmistössä, mutta minua tämä viihdytti erinomaisesti ja ihan oikeasti jännitin että miten ihmisten käy. Eipä tuota toimintaleffoissa ole minulle tapahtunut vähään aikaan. Lopun helikopterijuttu oli vaikuttava ja pääkonna hyvä. Poikkeuksellista tässä oli myös se, miten pahaan pulaan lapsi joutui, kauhistutti paitsi hahmon myös näyttelijän puolesta. Meinasin antaa nelosen, mutta katsotaan nyt ensin kestääkö se uusintakatseluja.

johnny depp

Hyvää viihdettä/toimintaa ja Van Damme veti kaikkia konnia kunnolla pataan. Juoni nyt ei ollut mikään erikoinen, muttei se haitannut. Powers Boothen esittämä pahis oli hyvä.

Makke_95_

Hieman kaavoihin kangistunut, mutta loppujelopuksi ihan pirteä die hard-kopio. Powers Boothe vetää pahiksen roolia toimivasti ja Van Damme tekee sitä mitä parhaiten osaa, eli pistää pahikset kasaan. Ennalta-arvattava mutta viihdyttävä, siitä ei pääse yli eikä ympäri.

apc 53

Edelweiss