About Time

Vaihtoehtoiset nimet:Oli aikakin
Valmistusvuosi:2013
Pisteytyksiä: 91
Tarkka arvio: 3.52

21-vuotias Tim kuulee isältään uskomattoman perhesalaisuuden: kaikilla perheen miehillä on kyky elää menneisyytensä uudelleen. Hän voi mennä takaisin menneeseen ja yrittää tehdä asioita toisin saadakseen ne sujumaan täydellisesti. Tim käyttää uutta kykyään voittaakseen kauniin Maryn sydämen. Mutta oikean rakkauden löytäminen on hassun vaikeaa vaikka voi yrittää aina vain uudelleen. About Time eli Oli aikakin keräsi kolme Saturn Award -ehdokkuutta 2014.

Kommentit & Pisteytykset

dbgirl

Katsoin juuri saman ohjaaja/käsikirjoittajan aiemman leffan Love Actually ja rehellisesti sanoen pidin siitä enemmän kuin tästä. Ei tämäkään huono ollut, mutta en pitänyt päähenkilön moraalista. Moraalittomia ne siinä toisessakin oli mutta jotenkin tämä tuntui pahemmalta ja toinen leffa oli hauskempi. Näyttelijä (Domhnall Gleeson) oli kyllä todella hyvä, kuten myös Bill Nighy (joka hassusti oli myös siinä toisessa leffassa). Oli kyllä täysin sattumaa että satuin ottamaan saman ohjaajan leffat mukaan kirjastosta. En oikein tajunnut tämän aikamatkustuksen logiikkaa ja tässä oli muutenkin ihme aukkoja. Tarinana tämä oli kuitenkin hyvä ja lopussa isän ja pojan hetki kahdestaan oli koskettava.

Addeh
Arwin