AAnyway

Mukavia elementtejä ja kiva kesäinen tunnelma. Alku oli ehkä aavistuksen vaisu, mutta kyllä se siitä sitten lähti kun vähän pääsi lämpenemään. Loistavat näyttelijäsuoritukset!

Beer Master

Tykkäsin vaikka huumoria olisi saanut olla enemmän.

juha82

4/5 tähteä.
Suomalaiset osaavat aina huumorin.
ETenki vika putousjakson hahmot olivat hyviä, koska mm esittivät yhteiskuntakritiikkiä.

Juki

Ennakkoon ajattelin että aina nuo Putous-näyttelijät ovat joka paikassa, mutta tämähän olikin sitten loppujen lopuksi aika hauska leffa. Armi Toivanen tekee hyvän roolin ja myös muut Putous-näyttelijät ovat hyviä. Parhaat naurut tarjoaa Pamela Tolan esittämä Elli. Suosittelen tätä kaikille suomikomedian ystäville.

stranger in this town

Tuoksuu kesä-aamulta, väljähtäneeltä siideriltä, hajuvedeltä, nuoruudelta ja hyvälle mielelle.

Menin katsomaan elokuvaa vähän jännin fiiliksin. Mukavaa oli mennä emännän kanssa katsomaan komediaa, nimenomaan sellaista jota emäntä tulee enempiä pyytelemättä innoissaan katsomaan, mutta itseäni askarrutti kun siinä on kolme putouksen näyttelijää! Mahtaakohan toimia? Juuri tullut katsottua talvi putousta ja naamankulumisvaara päällä. Ei ollut myöskään nähtynä yhtään vakavampaa roolia edellämainitulta kolmikolta. Vuoksenmaan tiesin päteväksi ohjaajaksi, vaikka tahdon asia- sarjan jälkeen ei mielestäni onnistunutta tekelettä olekaan ilmestynyt.

Noh, olin kuullut positiivista elokuvasta, talviloma juuri alkanut, joten so what, antaa mennä. Popparit kainaloon ja elämysten äärelle.

Elokuva nappasi mukaansa aivan ensimmäisistä kuvista lähtien. Armi Toivanen on kertakaikkiaan niin riemastuttava tapaus, että huh! Miten hyvälle tuulelle voikaan jostain ihmisestä tulla vaikka hän ei juuri mitään tekisikään. Kaikkien ei tarvii. Armi on eleissään ja ilmeissään sulaa komediaa, suorastaan syntynyt komedianäyttelijäksi, joka varmasti osaa näytellä muutakin. Elokuva soljuu eteenpäin saumattomasti hymyilyttäen, välillä jopa ääneen naurattaen. Kerrassaan hupaisaa replikointia ja tilannekomiikkaa täynnä. Hirviniemikään ei nyt vääntele naamaansa kuten putouksessa tai päästele kaksimielisiä vaan tekee sinänsä vähäeleisen komediallisen roolinsa upeasti. Kolmas putous-sankari Riku Nieminen tekee myös vähän vakavamman roolinsa hienosti. Essi Hellen on ihastuttava tuore kasvo, jota toivottavasti nähdään enemmänkin jatkossa. Tola tekee ripustautuvan vaimon osansa mainiosti. Kenties hänen parhain roolinsa toistaiseksi!. Kiva nähdä hänet muussakin kuin pikkusievän kaunottaren osissa. Sivuosissa on mainioita suorituksia solkenaan, vaikka jäävätkin edellämainitun viisikon taakse ainakin ruutuajassa. Elokuva etenee hyvin, jaksaa naurattaa vielä puolen välin jälkeenkin, vaikka muuttuu enemmän draaman puolelle. Tarina on hieman omituinen, mutta sinänsä sopivan uskottava. Vihdyttää hyvin ja sehän oikeastaan hyvän elokuvan tarkoitus onkin. kun se vielä naurattaa ja saa hyvälle tuulelle on se komedialle aina eduksi. Sanoisin, että vaikkei kyseessä ole mikään maailmoja mullistava teos, on se keskivertoa parempi kotimainen komedia tai draamakomedia, kumpaa sitten takakannessa käytetäänkään? En muista muutamaan vuoteen nähneeni näin hauskaa ja vielä älykästä komediaa. Voisin jopa ehdottaa Armille Jussi-palkintoa, mutta koska vuosi on niin alussa, katsotaan nyt vielä lisää kotimaisia elokuvia ja muiden suorituksia. Ehdokkuus kuitenkin pitäisi irrota. Elokuvalle ei voi isoja miinuksia antaa. Olisin kuitenkin ehkä hyödyntänyt häitä ympäristönä enemmän. Niissähän totutusti sattuu ja tapahtuu. Olisin myös suonut piirun verran enemmän aikaa Vierikolle ja Laurille. Myös musiikissa häiritsi paikoin jokin en tiedä miksi, pitäisi varmaan nähdä elokuva uusiksi. Pääteema kuitenkin oli elokuvaan hyvin sopiva. Hyvää mieltä tarjosi tämä elokuva. Kiitos siitä!

__IIPO__

2013
21 Ways to Ruin a Marriage
Johanna Vuoksenmaa
Johanna Vuoksenmaa
Aarre Karén, Aku Hirviniemi, Armi Toivanen, Eila Roine, Essi Hellén, Hannele Lauri, Jarkko Niemi, Krisse Salminen, Miia Nuutila, Pamela Tola, Riku Nieminen, Vesa Vierikko
Suomi
suomi